27 Haziran 2014 Cuma

Minecraft Modları - Damage Indicators - 1.7.2/1.6.4

Minecraft Modları - Damage Indicators - 1.7.2/1.6.4

Damage Indicators modu bize oyundaki canlıların sağlık durumunu gösterir. Bu mod ile zombilerin, iskeletlerin ve daha bir çok canavarların ve hayvanların kaç sağlığı olduğunu görebilirsiniz.

Örnek resim;
http://www.img2.9minecraft.net/Mod/Damage-Indicators-Mod-2.png


Modun kullanılabilmesi için forge yüklü olması lazımdır.
Modu indirdikten sonra .minecraft taki mods klasörüne atın.






1 yorum:

  1. Benim oyunla falan pek aram yoktu normalde ama bu oyun tam benlik bir şeymiş. oyunu creative modda oynuyorum çünkü bir şeyleri kovalamak, bir şeyden kaçmak ve zaman kısıtlaması benim günlük hayatımda da nefret ettiğim şeyler. ben ki duraktaki otobüse birazcık koşsa yetişebilecekken geç kalacak olmama rağmen göz göre göre otobüsün gidişini izleyip bir sonrakini bekleyen insanım, gece yaratıklar basarmış da akşam olmadan bir sığınak yapmak lazımmış falan bana gelmez. oyunda ilk başta o maden ocağı senin, bu maden ocağı benim dolaştım biraz. keşif falan. merakımı giderdikten sonra yeni bir dünya yarattım. creative modda ve flat. şimdi kendime kocaman saray yapıyorum, o kadar kocaman ki bir duvarından bakınca karşıdaki duvar görünmüyor. tarla sürer gibi taş döşüyorum. sonra iki kere space tuşuna basıp tepelerden eserimin son haline bakıp duruyorum. ay resmen hayalimdeki oyun. tabii bu arada buckingham sarayı'ndan birazcık kopya çektiğimi de itiraf edeyim. o kadar da olsun.

    YanıtlaSil